Víte, že produktové stránky patří na e-shopu mezi ty nejdůležitější? Pokud jste jim až doteď nevěnovali pozornost, vyzkoušejte tyto tipy, jak na funkční popisky, které vám pomohou zvýšit tržby.
Do Pobo Page Builder jsme přidali novinku v podobě podpory popisků produktů pro marketplace a cenové srovnávače.
V tomto článku bychom vás rádi informovali o důležitých změnách v importech a exportech z Pobo Page Builder do Shoptetu.
V dnešním článku si ukážeme rozdíly mezi editory na vytváření popisků. Porovnávat budeme hlavně základní editor (WYSIWYG) v Shoptet s naším nástrojem na úpravu popisků Pobo Page Builder.
V Pobo Page Builder jsme přidali několik zajímavých novinek.
V článku se podíváme, jaký byl tento rok a co nového plánujeme v roce 2023.
Nyní máte možnost jednoduše přepínat mezi více e-shopy a přidat k jednomu e-shopu více uživatelů, kteří jej mohou spravovat. Pokud spravujete více e-shopů nebo chcete úpravu vašeho e-shopu zpřístupnit dalším lidem.
Dobré produktové popisky dokáží výrazně zvýšit vaše prodeje. Nepodceňujte je a vyhněte se těmto nejčastějším chybám.
Poměrně častým problémem, který e-shopaři řeší, je špatné vygenerování obsahu s HTML v rámci popisků. Pokud vám například Mall, Favi nebo Biano nedovolí nahrát popisky z vašeho XML feedu, máme pro vás řešení.
Od 21. do 22. října bude v nočních hodinách Pobo Page Builder nedostupné z důvodu přidávání funkce vyžadující odstávku.
Nachystali jsme pro Vás podzimní akci, díky které můžete získat Pobo Page Builder s 50 % slevou na neomezený tarif. Akce je limitovaná!
V Pobo Page Builder je možné od dnešního dne vytvářet obsah pro produkty, kategorie a sdílené popisky ve více jazyků pomocí automatických překladů.
Při tvorbě produktových popisků (ale i dalších textů na e-shopu), je důležité nejen to, CO sdělujete, ale i JAK. Správně zvolený tón komunikace vám pomůže návštěvníka produktové stránky proměnit v zákazníka. Jak na to?
Do Pobo Page Builder jsme přidali dvě nové funkce:
1. Přidávání produktů a kategorií do oblíbených
2. Vyhledávání v kategoriích, blogu a sdílených popiscích
Do Pobo jsme nově přidali fotobanku s více než 5 miliony obrázků, kterou můžete v rámci Premium účtu využívat zcela zdarma.
Kladete si otázku, zda má vůbec smysl věnovat čas produktové stránce výrobku? Ano, má. A možná větší, než si myslíte.
V Pobo Page Builder jsme z kraje měsíce přidali dvě zásadní novinky, se kterými se chceme pochlubit.
Do Pobo Page Builder jsme přidali nové funke.
Do Pobo Page Builder jsme přidali dvě vylepšení:
Ve středu 13. dubna 2022 se v Praze konal Reshoper, největší akce pro e-shopaře v ČR. A to jsme si nemohli nechat ujít.
Reshoper se pořádá již od roku 2018 a navštívilo jej již přes 10 000 lidí a vystavovalo více než 150 firem z Česka i ze zahraničí. Patří mezi největší událost letošního roku v rámci e-commerce.
Rádi bychom vás pozvali na veletrh Reshoper – největší akci pro provozovatele e-shopů v ČR, kde se s námi můžete potkat u našeho stánku Pobo Page Builder :-)
V tomto článku zkusíme vysvětlit hlavní rozdíly mezi Pobo Page Builder a standardním editorem, který je integrovaný téměř v každém e-shopu.
V Pobo Page Builder jsme opravili drobné chyby a přidali velké vylepšení:
Psaní popisků k produktů není lehká disciplína a tomto článku vám poradíme, jak psát udržitelné popisky z pohledu sémantiky, která je při psaní jakéhokoliv obsahu velmi důležitá.
Článek, který je správně optimalizovaný pro vyhledávače, získává ve vyhledávání lepší pozice, a tím i větší návštěvnost. Podívejte se, jak by měl vypadat dobrý článek z hlediska SEO.
V Pobo Page Builder jsme opravili pár drobné chyby a přidali malé vylepšení:
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Produktové popisky jsou nejdůležitější texty na e-shopu, proto byste jim měli věnovat náležitou pozornost.
Jak ale vytvořit dobrý popisek, který z návštěvníka produktové stránky udělá zákazníka? Podívejte se na 5 tipů, které vám s psaním popisků pomohou.
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Je důležité určit si cílovou skupinu. Dbát tak nejen na to, co píšete, ale především pro koho. Je cílem přivést na e-shop bohatého zákazníka? Mladého člověka? Máte něco, v čem váš produkt naprosto vyniká? A co design nebo cena? Zkuste se vcítit do role ideálního zákazníka, jaký by měl být? Pak už bude odpověď jednoduchá.
Dnes jsme spustili na našem webu blog, na kterém budou vycházet pravidelné články z oblasti copywritingu, SEO a linkbuildingu.
Nebudou také chybět pravidelné novinky a plánované funkce, které chystáme v nejbližší době spustit v našem editoru.
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️