Dnes se s vámi podělíme o naše dojmy z nedávného workshopu na E-commerce day, na kterém jsme měli tu čest být jedním z účastníků a prezentovat na téma, na kterém nám záleží - optimalizace vstupních stránek e-shopů. Byla to skvělá událost, plná inspirace a užitečných informací.
Rádi bychom vás pozvali na E-commerce day! Celodenní konferenci pro e-shopy kde bude náš specialista Michal mít přednášku o vylepšení konverzního poměru pomocí úprav vstupních stránek.
Informace k možnosti testování nových funkcí editoru Pobo v Pobo Page Builder.
Chcete si vyzkoušet tarif Profi? S naší skvělou akcí nikdy nebyla lepší příležitost! Do konce září můžete využít naší 50% slevy! Pojďte se s námi podívat na features které se skrývají pod tarifem PROFI!
Vytváření obsahu s pomocí AI v Pobo Page Builderu stále vylepšuje. Často slýcháme že umělá inteligence je naše budoucnost, ale jak nám v praxi dokáže u produktových popisků nejvíce pomoci?
V době prudkého růstu konkurence a stále náročnějších očekávání zákazníků je klíčové hledat způsoby, jak efektivně zlepšit výkonnost vašeho webu. Co kdybychom vám řekli, že existuje nástroj, který vám může výrazně pomoci? Tímto nástrojem jsou AB testy. Ale co to přesně je a jak vám to může být prospěšné?
Odpovědi na časté otázky ohledně rychlosti načítání doplňku Pobo Page Builder.
Copywriting je uměním psaní, které má schopnost ovlivňovat rozhodování a chování spotřebitelů. Aby byl copywriting skutečně účinný, musí se zakládat na znalostech psychologie a chování lidí. V tomto článku se podíváme na několik psychologických technik, které lze při copywritingu využít a které mohou mít významný dopad na spotřebitelské chování.
Na léto jsme si pro Vás nachystali dvě velké novinky - vylepšené ořezávání obrázků a 500 kreditů na vytváření popisků pomocí ChatGPT.
V posledních letech zaznamenala umělá inteligence ohromný pokrok a stala se důležitým aktérem v digitálním prostředí. Jednou z oblastí, kterou AI ovlivňuje, je optimalizace pro vyhledávače (SEO). V tomto článku se podíváme na vliv AI na SEO a položíme několik otázek odborníkovi v této oblasti.
Podívějte se jaké jsou nejnovější upgrady v Pobo Page Builderu a jak jich nejlépe využít!
Vítejte v nové éře tvorby popisků! S potěšením oznamujeme, že jsme do Pobo Page Builderu přidali zcela revoluční funkci. Od teď můžete vytvářet popisky produktů pomocí umělé inteligence. Stačí napsat stručný popis toho, co si přejete, a umělá inteligence se postará o zbytek. Během okamžiku vytvoří popis a widgety k produktu. Stačí jen stisknout tlačítko a počkat.
Do Pobo Page Builderu přibyly 3 nové widgety! Podívejte se jak vypadají a zjistěte jak je nejlépe využít.
Správné a efektivní použití popisků a popisů produktů může mít zásadní dopad na úspěch vašeho e-shopu. Popisky nejsou pouhými detaily, ale představují skutečnou hodnotu a výhody pro váš podnik. Zde je přehled klíčových výhod práce s popisky ve vašem eshopu:
V tomto článku bychom vám rádi představili novinky, které byly přidány do Pobo Page Builder.
Jsme moc rádi že můžeme ukázat svou platformu světu. Pobo Page Builder se účastnil tří velkých událostí v oblasti e-commerce: Reshoperu, partnerského meet upu Shoptetu v Bratislavě a maďarského dne elektronického obchodu. Jsme moc rádi že můžeme ukázat svou platformu světu.
S radostí oslavujeme narozeniny Pobo Page Builderu, tohoto milníku bychom nemohli dosáhnout bez vaší neochvějné podpory a důvěry. Abychom vyjádřili naši vděčnost, máme pro vás speciální dárek.
Náš tým vám s radostí představuje Pobo Page Builder PREMIUM - skvělý doplněk pro Shoptet PREMIUM, který vám umožní vytvořit unikátní vzhled a popisky na vašem e-shopu bez znalosti kódování.
Chcete se dozvědět jaký byl letošní Reshoper? Kolik přišlo lidí? Jaký byl průběh a zájem o náš stánek?
Více se dočtete v našem článku a reportu.
Dnes jsme do Pobo Page Builder přidali nové widgety s odrážkami.
Pro e-shopy, které používají náš doplněk jsme připravili do veřejného testování funkci pro zkracování popisků. Také jsme přidali dva nové widgety.
V článku se dozvíte, k čemu je funkce užitečná a jak ji přidat na e-shop.
Pro naše klienty jsme připravili dvě novinky v podobě alternativního textu a odkazy pro obrázky, dále také nový ceník.
Do Pobo Page Builder nyní můžete nahrávat obrázky ve formátech SVG a GIF. Zároveň připravujeme další funkce, které ulehčí Vaší práci.
Víte, že produktové stránky patří na e-shopu mezi ty nejdůležitější? Pokud jste jim až doteď nevěnovali pozornost, vyzkoušejte tyto tipy, jak na funkční popisky, které vám pomohou zvýšit tržby.
Do Pobo Page Builder jsme přidali novinku v podobě podpory popisků produktů pro marketplace a cenové srovnávače.
V tomto článku bychom vás rádi informovali o důležitých změnách v importech a exportech z Pobo Page Builder do Shoptetu.
V dnešním článku si ukážeme rozdíly mezi editory na vytváření popisků. Porovnávat budeme hlavně základní editor (WYSIWYG) v Shoptet s naším nástrojem na úpravu popisků Pobo Page Builder.
V Pobo Page Builder jsme přidali několik zajímavých novinek.
V článku se podíváme, jaký byl tento rok a co nového plánujeme v roce 2023.
Nyní máte možnost jednoduše přepínat mezi více e-shopy a přidat k jednomu e-shopu více uživatelů, kteří jej mohou spravovat. Pokud spravujete více e-shopů nebo chcete úpravu vašeho e-shopu zpřístupnit dalším lidem.
Dobré produktové popisky dokáží výrazně zvýšit vaše prodeje. Nepodceňujte je a vyhněte se těmto nejčastějším chybám.
Poměrně častým problémem, který e-shopaři řeší, je špatné vygenerování obsahu s HTML v rámci popisků. Pokud vám například Mall, Favi nebo Biano nedovolí nahrát popisky z vašeho XML feedu, máme pro vás řešení.
Od 21. do 22. října bude v nočních hodinách Pobo Page Builder nedostupné z důvodu přidávání funkce vyžadující odstávku.
Nachystali jsme pro Vás podzimní akci, díky které můžete získat Pobo Page Builder s 50 % slevou na neomezený tarif. Akce je limitovaná!
V Pobo Page Builder je možné od dnešního dne vytvářet obsah pro produkty, kategorie a sdílené popisky ve více jazyků pomocí automatických překladů.
Při tvorbě produktových popisků (ale i dalších textů na e-shopu), je důležité nejen to, CO sdělujete, ale i JAK. Správně zvolený tón komunikace vám pomůže návštěvníka produktové stránky proměnit v zákazníka. Jak na to?
Do Pobo Page Builder jsme přidali dvě nové funkce:
1. Přidávání produktů a kategorií do oblíbených
2. Vyhledávání v kategoriích, blogu a sdílených popiscích
Do Pobo jsme nově přidali fotobanku s více než 5 miliony obrázků, kterou můžete v rámci Premium účtu využívat zcela zdarma.
Kladete si otázku, zda má vůbec smysl věnovat čas produktové stránce výrobku? Ano, má. A možná větší, než si myslíte.
V Pobo Page Builder jsme z kraje měsíce přidali dvě zásadní novinky, se kterými se chceme pochlubit.
Do Pobo Page Builder jsme přidali nové funke.
Do Pobo Page Builder jsme přidali dvě vylepšení:
Ve středu 13. dubna 2022 se v Praze konal Reshoper, největší akce pro e-shopaře v ČR. A to jsme si nemohli nechat ujít.
Reshoper se pořádá již od roku 2018 a navštívilo jej již přes 10 000 lidí a vystavovalo více než 150 firem z Česka i ze zahraničí. Patří mezi největší událost letošního roku v rámci e-commerce.
Rádi bychom vás pozvali na veletrh Reshoper – největší akci pro provozovatele e-shopů v ČR, kde se s námi můžete potkat u našeho stánku Pobo Page Builder :-)
V tomto článku zkusíme vysvětlit hlavní rozdíly mezi Pobo Page Builder a standardním editorem, který je integrovaný téměř v každém e-shopu.
V Pobo Page Builder jsme opravili drobné chyby a přidali velké vylepšení:
Psaní popisků k produktů není lehká disciplína a tomto článku vám poradíme, jak psát udržitelné popisky z pohledu sémantiky, která je při psaní jakéhokoliv obsahu velmi důležitá.
Článek, který je správně optimalizovaný pro vyhledávače, získává ve vyhledávání lepší pozice, a tím i větší návštěvnost. Podívejte se, jak by měl vypadat dobrý článek z hlediska SEO.
V Pobo Page Builder jsme opravili pár drobné chyby a přidali malé vylepšení:
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Produktové popisky jsou nejdůležitější texty na e-shopu, proto byste jim měli věnovat náležitou pozornost.
Jak ale vytvořit dobrý popisek, který z návštěvníka produktové stránky udělá zákazníka? Podívejte se na 5 tipů, které vám s psaním popisků pomohou.
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Je důležité určit si cílovou skupinu. Dbát tak nejen na to, co píšete, ale především pro koho. Je cílem přivést na e-shop bohatého zákazníka? Mladého člověka? Máte něco, v čem váš produkt naprosto vyniká? A co design nebo cena? Zkuste se vcítit do role ideálního zákazníka, jaký by měl být? Pak už bude odpověď jednoduchá.
Dnes jsme spustili na našem webu blog, na kterém budou vycházet pravidelné články z oblasti copywritingu, SEO a linkbuildingu.
Nebudou také chybět pravidelné novinky a plánované funkce, které chystáme v nejbližší době spustit v našem editoru.
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️