Možná to znáte. Tržby padají, návštěvnost kolísá, reklama najednou „nefunguje“ tak jako dřív. V ten moment přichází přirozená reakce: škrtat. Hledat, kde ušetřit. A často padne kosa na web, marketing nebo nástroje, které mají pomáhat růst.
Z praxe víme, že e-shopy v krizi dělají podobné kroky:
Chápeme to. Ale právě tady začíná bludný kruh.
Když přestanete investovat do toho, co vám generuje zákazníky, uděláte pravý opak toho, co by pomohlo.
Zákazníci dnes neodpustí pomalý nebo nezajímavý web. Očekávají:
A to všechno je o prezentaci. O stránkách. O komunikaci. O dojmu.
Jeden z našich klientů (menší e-shop s doplňky do domácnosti), zrušil Pobo Page Builder, když mu začaly klesat tržby. Měl pocit, že „není co upravovat“. Jenže během pár týdnů spadly konverze o 19 %. Bez aktuálních informací na produktech ani blogu nedokázal reagovat na sezónu. Když se k Pobo vrátil a doplnil garance, benefity a články, čísla se zase zvedla, i bez větší investice do reklamy.
Ti úspěšnější často udělají něco, co může znít riskantně:
Místo škrtání začnou do webu a obsahu investovat ještě víc, ale chytře.
Nástroj jako Pobo Page Builder je v tomhle směru silným spojencem ne kvůli funkcím, ale protože vám dává kontrolu nad obsahem.
ozvěte se nám na nezávaznou konzultaci a něco spolu dáme do kupy
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 2.0.0