Workshopy a case study

Chceme, aby Vám Pobo Page Builder vydělával peníze, proto investujeme čas a energii do analýz a A/B testování popisků u produktů. Aktuálně pracujeme na hloubkovém testu pro e-shop s nábytkem www.daka.cz, ve kterém zjistíme, jaký vliv mají popisky od Pobo na tržby.

Seznam workshopů

Michal Štikar & Shoptet:
Proč řešit produktové stránky

Ve webináři se dozvíte:

  • Proč by e-shop měl řešit více produktové stránky?
  • Vyplatí se investovat do obsahu?
  • Jak co nejrychleji vytvořit poutavý popisek a vzhled?
  • Ukázky jaký vliv mají informace a vzhled na konverzní poměr e-shopu

Seznam case study

Case study: E-shop s nábytkem a doplňky

V této krátké Case study, tedy případové studii, kdy jsme v relativně krátkém čase pomohli našemu zákazníkovi, si ukážeme, jak lze vyhodnocovat změny a úpravy vzhledu produktových stránek.