Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu DokonalaKava.cz

Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu DokonalaKava.cz

Díky úpravě produktových stránek pomocí Pobo Page Builder

V této případové studii vám ukážeme, jak jsme díky úpravě produktových stránek e-shopu Dokonalakava.cz zvýšili počet dokončených objednávek.

Stránky nejprodávanějších produktů tohoto e-shopu si klient upravil pomocí nástroje Pobo Page Builder a poté spustili A/B testování. Ukážeme Vám, jak jsme postupovali a jaký byl výsledek.


Konkurenční výhoda e-shopu

Při tvorbě produktových stránek je důležité znát konkurenčních výhody daného e-shopu. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? V čem e-shop vyniká nad konkurencí?

V případě e-shopu Dokonalakava.cz jsou to například tyto:

  • vlastní značka kávy
  • rychlá komunikace a spolehlivý servis
  • ochotný a zkušený personál, který rád poradí s výběrem

Výsledky A/B testu

Pomocí widgetů si klient v Pobo Page Builderu mohl vzhled detailního popisu produktu jednoduše upravit na míru a přidat obrázky, ikony a video. Díky tomu docílil zvýšení počtu dokončených objednávek o 4 %.

O e-shopu Dokonalakava.cz

E-shop Dokonalakava.cz prodává svou vlastní značku kávy DOPRAŽENO! a vše potřebné pro přípravu dokonalého šálku kávy – kávovary, mlýnky a další baristické vybavení. Se zákazníky sdílí užitečné návody a tipy na přípravu dobré kávy prostřednictvím článků, videí a kurzů. Kromě toho nabízí možnost si nabízené produkty osobně vyzkoušet v kamenném obchodě a showroomu v Brně.

Navštívit e-shop

Bez kódu aneb Pobo Page Builder

Pobo je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky. Jednoduše a bez znalostí HTML a CSS jazyka. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout mnohem více informací o produktu a usnadníte jim výběr zboží. E-shopu zároveň pomůžete v organickém vyhledávání a celkovém online marketingu.

Editor Pobo se za vás postará o všechno - HTML, styly, responzivní zobrazení, díky kterému web pozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje, i rychlé načtení.

Nastavení A/B testu Google Optimize

Pro testování e-shopu jsme využili Google Optimize, který umí rozdělit návštěvnost rovnoměrně: 50 % vs. 50 %. Nástroj slouží k jednotlivému testování a vyhodnocování, které můžete přehledně vidět v Google Analytics. Test byl nastaven následovně:

Kdokoliv, kdo přišel na e-shop Dokonalakava.cz, dostal označení A nebo B a byl zařazen pro měření do jedné z těchto dvou skupin. Jednomu uživateli se zobrazil starý popisek a druhému nový vytvořený přes Pobo Page Builder.

Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu DokonalaKava.cz

Máte zájem o A/B test? Napište nám!

Chci A/B test