Pozvánka na Keynote 1.12.2023, kde představíme nové funkce a vylepšení Pobo PREMIUM
Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2o-cool.cz

Nárůst +21 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2O-cool.cz

Díky přidání informací o konkurenčních výhodách, dopravě a odeslání zboží 

V této případové studii si ukážeme, jak jsme díky úpravám produktových stránek zvýšili e-shopu počet objednávek.

Stránky 15 nejprodávanějších produktů e-shopu H2Ocool jsme upravili pomocí nástroje Pobo Page Builder a poté spustili A/B testování. Ukážeme Vám, jak jsme postupovali a jaké výsledky testování přineslo.


Konkurenční výhoda?

První krok při tvorbě produktových stránek spočíval ve stanovení konkurenčních výhod e-shopu. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? V čem e-shop vyniká nad konkurencí?

H2Ocool je český e-shop a zároveň výrobce bezchlórových dezinfekčních prostředků. Jeho konkurenční výhody jsou následující:

  • dezinfekční prostředky bez chlóru jsou zdravotně nezávadné a ekologické
  • česká výroba

Výsledky A/B testu

A jak testování dopadlo? Díky přidání informací o konkurenčních výhodách, dopravě a odeslání zboží do produktových stránek přes Pobo Page Builder jsme docílili zvýšení počtu dokončených objednávek o 21 %.


Máte zájem o A/B test? Napište nám!

Chci A/B test