Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2o-cool.cz

Nárůst +21 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2O-cool.cz

Díky přidání informací o konkurenčních výhodách, dopravě a odeslání zboží 

V této případové studii si ukážeme, jak jsme díky úpravám produktových stránek zvýšili e-shopu počet objednávek.

Stránky 15 nejprodávanějších produktů e-shopu H2Ocool jsme upravili pomocí nástroje Pobo Page Builder a poté spustili A/B testování. Ukážeme Vám, jak jsme postupovali a jaké výsledky testování přineslo.


Konkurenční výhoda?

První krok při tvorbě produktových stránek spočíval ve stanovení konkurenčních výhod e-shopu. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? V čem e-shop vyniká nad konkurencí?

H2Ocool je český e-shop a zároveň výrobce bezchlórových dezinfekčních prostředků. Jeho konkurenční výhody jsou následující:

  • dezinfekční prostředky bez chlóru jsou zdravotně nezávadné a ekologické
  • česká výroba

Výsledky A/B testu

A jak testování dopadlo? Díky přidání informací o konkurenčních výhodách, dopravě a odeslání zboží do produktových stránek přes Pobo Page Builder jsme docílili zvýšení počtu dokončených objednávek o 21 %.

Shrnutí výsledků testování

Shromážděné návštěvy1000+ uživatelů
Rozdíl v konverzním poměru1,01 %
Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2o-cool.cz
Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2o-cool.cz

Co zákazníky zajímá?

Dále jsme se při úpravách produktových stránek zaměřili na zákazníky. V popisku by neměly chybět informace o zboží a nákupu, které jsou pro zákazníka důležité. Jedná se například o způsob dopravy, rychlost odeslání zboží a možnosti kontaktování prodejce.

U produktů jsme uvedli také odpovědi nejčastější dotazy zákazníků. V případě H2Ocool se jednalo například o informace ohledně použití a složení produktů.

Navštívit e-shop  

Bez kódu aneb Pobo Page Builder

Pobo je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky. Jednoduše a bez znalostí HTML a CSS jazyka. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout mnohem více informací o produktu. Usnadníte výběr zboží a e-shopu zároveň pomůžete v organickém vyhledávání a celkovém online marketingu.

Editor Pobo se za vás postará o všechno - HTML, styly, responzivní zobrazení, díky kterému web pozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje, i rychlé načtení. Velkou výhodou jsou také tzv. sdílené popisky. Ty nám pomohly tento test nastavit zhruba za 3 hodiny práce.

Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2o-cool.cz
Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2o-cool.cz

Nastavení A/B testu Google Optimize

Pro testování e-shopu jsme využili Google Optimize, který umí rozdělit návštěvnost rovnoměrně: 50 % vs. 50 %. Nástroj slouží k jednotlivému testování a vyhodnocování, které můžete přehledně vidět v Google Analytics. Test byl nastaven následovně:

Kdokoliv, kdo přišel na e-shop H2Ocool, dostal označení A nebo B a byl zařazen pro měření do jedné z těchto dvou skupin. Jednomu uživateli se zobrazil starý popisek a druhému nový vytvořený přes Pobo Page Builder.

Sdílené popisky = 20 minut práce

  •  Jednoduše si vyberete, u kterých produktů chcete danou informaci mít
  •  Popisky pro více produktů nastavujete vždy z jednoho místa
  •  Ideální pro zobrazení hodnocení, výhod, slev, akcí atd.
  •  Sdílené popisky se zobrazují pod popisem produktu
  •  Vhodné zejména pro e-shopaře s vysokým počtem produktů
Nárůst +4 % v dokončených objednávkách u e-shopu H2o-cool.cz


Máte zájem o A/B test? Napište nám!

Chci A/B test