Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz

Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz

Díky přidání informace o vlastní dopravě a možnostech komunikace s prodejcem

V této krátké case study, tedy případové studii, kdy jsme v relativně krátkém čase pomohli našemu zákazníkovi, si ukážeme, jak lze vyhodnocovat změny a úpravy vzhledu produktových stránek. Společně s e-shopem Daka.cz jsme se pustili do A/B testování pro 2000 TOP produktů.  

Nyní máme první výsledky, které vám poskytneme jako ukázku toho, jaký může mít vliv malá úprava na produktových stránkách.

Konkurenční výhoda?

V rámci e-shopu bylo nezbytné určit si konkurenční výhody a položit zásadní otázky. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? Co e-shop přináší oproti konkurenci? Jaké jsou nejčastější dotazy zákazníků u nabízených produktů?

U Daka.cz je to jednoznačně:

  • Informace o vlastní dopravě
  • Osobní přístup a komunikace

Výsledky A/B testu o vlivu informací a vzhledu na výkon produktových stránek

Nárůst +9% v dokončených objednávkách díky přidání informace o vlastní dopravě a možnostech komunikace s prodejcem.

Podrobnosti o testování

Shromážděné návštěvy
56 770
Rozdíl v konverzním poměru
0,8 %
Rozdíl objednávek
27
Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz

Kdo je Daka.cz

E-shop Daka.cz je kvalitní prodejce nábytku do dětských pokojů, kanceláří, jídelen, obývacích pokojů, předsíní, kuchyní, ložnic, zahradních teras, barových koutků apod. 

Právě v tomto segmentu je poměrně velká konkurence v kamenných pobočkách a hlavně v e-commerce. Tato rivalita na trhu neustále roste.

Bylo třeba zaměřit se na výhody e-shopu oproti jiným. U Daka.cz jsme vyzdvihli vlastní dopravu a přímý odběr produktů rovnou od výrobců, což dokáže zákazníkům zaručit velmi dobré ceny. 

V jejich sortimentu aktuálně naleznete více jak 9000 produktů.


Navštívit e-shop

Bez kódu aneb Pobo Page Builder

Pobo je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky. Jednoduše a bez znalostí HTML a CSS jazyka. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout mnohem více informací o produktu. Usnadníte výběr zboží a e-shopu zároveň pomůžete v organickém vyhledávání a celkovém online marketingu.

A co je tedy gró našeho nástroje, říkáte si. Od teď už nemusíte napsat ani jediný řádek kódu. O vše se postará editor - HTML, styly, responzivní zobrazení, díky kterému web pozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje, i rychlé načtení. Velkou výhodou jsou dále tzv. sdílené popisky. Ty nám pomohly tento test nastavit zhruba za 3 hodiny práce.

Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz
Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz

Nastavení A/B testu Google Optimize

Pro testování e-shopu jsme využili Google Optimize, jež umí rozdělit návštěvnost rovnoměrně. 50 % vs. 50 %. Nástroj slouží k jednotlivému testování a vyhodnocování, které můžete přehledně vidět v Google Analytics.

Test byl nastaven následovně, kdokoliv přišel na e-shop Daka.cz, dostal označení A nebo B a byl zařazen pro měření do jedné z těchto dvou skupin.

Jednomu uživateli se zobrazil starý popisek a druhému nový vytvořený přes Pobo Page Builder.

Sdílené popisky = 20 minut práce

  •  Jednoduše si vyberete, u kterých produktů chcete danou informaci mít
  •  Popisky pro více produktů nastavujete vždy z jednoho místa
  •  Ideální pro zobrazení hodnocení, výhod, slev, akcí atd.
  • Sdílené popisky se zobrazují pod popisem produktu
  •  Vhodné zejména pro e-shopaře s vysokým počtem produkt
Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz

Máte zájem o A/B test? Napište nám!

Chci A/B test