Pozvánka na Keynote 1.12.2023, kde představíme nové funkce a vylepšení Pobo PREMIUM
Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz

Nárůst +9 % v dokončených objednávkách u e-shopu Daka.cz

Díky přidání informace o vlastní dopravě a možnostech komunikace s prodejcem

V této krátké case study, tedy případové studii, kdy jsme v relativně krátkém čase pomohli našemu zákazníkovi, si ukážeme, jak lze vyhodnocovat změny a úpravy vzhledu produktových stránek. Společně s e-shopem Daka.cz jsme se pustili do A/B testování pro 2000 TOP produktů.  

Nyní máme první výsledky, které vám poskytneme jako ukázku toho, jaký může mít vliv malá úprava na produktových stránkách.

Konkurenční výhoda?

V rámci e-shopu bylo nezbytné určit si konkurenční výhody a položit zásadní otázky. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? Co e-shop přináší oproti konkurenci? Jaké jsou nejčastější dotazy zákazníků u nabízených produktů?

U Daka.cz je to jednoznačně:

  • Informace o vlastní dopravě
  • Osobní přístup a komunikace

Výsledky A/B testu o vlivu informací a vzhledu na výkon produktových stránek

Nárůst +9% v dokončených objednávkách díky přidání informace o vlastní dopravě a možnostech komunikace s prodejcem.

Podrobnosti o testování

Shromážděné návštěvy
56 770
Rozdíl v konverzním poměru
0,8 %
Rozdíl objednávek
27

Máte zájem o A/B test? Napište nám!

Chci A/B test