Novinka v Pobo Page Builderu: Hromadné generování popisků s widgety pomocí AI 😍
Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Jak vnímá Pobo Page Builer a práci s produktovými stránkami  Michael Krejčí, spolumajitel značky Aligator.
Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Dobrý den Michaeli, Vaši značku není třeba představovat. Hodně lidí si ji ale spojí hlavně s telefony pro seniory. Jaké další produkty máte aktuálně v nabídce?

Ano máte pravdu, ale Aligator je mnohem víc než jen to. Nabízíme velký sortiment odolných telefonů, smartphonů, chytrých hodinek, bezdrátová sluchátka i reproduktory, ale i příslušenství pro všechny telefony, od rychlých nabíječek, přes powerbanky, pouzdra a držáky do auta. Celkově jsou to tisíce položek.

Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."
Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Proč jste se na začátku rozhodl používat Pobo Page Builder?

Potřebovali jsme nástroj, který by nám jednoduše a pokud možno bez hlubší znalosti kódování umožnil dělat popisky, které budou vypadat profesionálně a budou podporovat responzívní zobrazení. Doporučení na Pobo Page Builder jsme dostali od tvůrce naší šablony na Shoptetu a hned po vyzkoušení nebylo co řešit. Díky podpoře, kterou jsme od týmu Pobo dostali, jsme byli schopni vytvořit naprostou většinu obsahu, který jsme požadovali. Nakonec jsme to při přechodu z jiného systému dokonce zvládli vlastními silami i když tým Pobo byl připravený nám poskytnout pomoc.

Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."
Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Propracované popisky průměrně zvedají o 20% počet dokončených objednávek. Hodně e-shopů přesto produktové stránky "zanedbává". Jak to vnímáte Vy? Jsou pro Vás popisky primárně prodejním nástrojem nebo spíše způsobem, jak podtrhnout celkový design a image značky?

Vzhledem k tomu, že náš e-shop je zároveň naším image webem značky, je pro nás samozřejmě kvalita popisků u produktů naprosto zásadní.

Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."
Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Máte známý produkt, který prodává velké množství kamenných i internetových obchodů. Jaký hlavní přínos vidíte ve vlastním e-shopu?

Naše aktuální stránky teď v sobě spojují jak hlavní image web značky, tak e-shop. Původně to tak nebylo, ale cítili jsme, že funkce e-shopu k image webu tak nějak patří a uživatelé nám často vyčítali, že si některé produkty nemohou koupit přímo u nás, zejména, když se jedná třeba o náhradní díly nebo něco speciálního, co naši distributoři do nabídky běžně nezařazují.

Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."
Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Mohl byste prosím stručně zhodnotit svoji zkušenost s naším doplňkem?

Jsme spokojeni. S editorem popisků dokážou pracovat i lidé, kteří nejsou kodéři a můžou se tak plně soustředit na obsah, o který jde v první řadě. Potěšil nás nově spuštěný Live Designer, který umožňuje téměř plnou kontrolu nad designem, včetně nastavení barvy pozadí a textu rovnou z wysiwyg editoru.

Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."
Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."

Dáte nám na závěr do Poba tip, co bychom mohli vylepšit?

Dokázali bychom si samozřejmě navymýšlet další a další widgety které bychom chtěli, ale je jasné, že pokud to má celé fungovat, tak méně je někdy lépe.

V Live Designeru by ještě bylo fajn doplnit úpravu některých dalších widgetů, které v něm zatím nejsou podporovány, ale věřím, že se dočkáme 😊. Otázka je, zda by některé atributy, které jsou editovatelné v Live Designeru (třeba barva pozadí), nebylo dobré integrovat i přímo do editoru popisků.

Michael Krejčí z Aligatoru: "Když máte e-shop jako hlavní image web značky je kvalita produktových popisků zásadní."