Výsledky A/B testu u Top 15 produktů na e-shopu H2Ocool

V této případové studii si ukážeme, jak jsme díky úpravám produktových stránek zvýšili e-shopu počet objednávek.

Stránky 15 nejprodávanějších produktů e-shopu H2Ocool jsme upravili pomocí nástroje Pobo Page Builder a poté spustili A/B testování. Ukážeme Vám, jak jsme postupovali a jaké výsledky testování přineslo.

Konkurenční výhoda?

První krok při tvorbě produktových stránek spočíval ve stanovení konkurenčních výhod e-shopu. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? V čem e-shop vyniká nad konkurencí?

H2Ocool je český e-shop a zároveň výrobce bezchlórových dezinfekčních prostředků. Jeho konkurenční výhody jsou následující:

Výsledky A/B

A jak testování dopadlo? Díky přidání informací o konkurenčních výhodách, dopravě a odeslání zboží do produktových stránek přes Pobo Page Builder jsme docílili:

zvýšení počtu dokončených objednávek o 21 %

Před

Po

Shrnutí výsledků testování

Shromážděné návštěvy 1000+ uživatelů
Rozdíl v konverzním poměru 1,01 %
graf

Co zákazníky zajímá?

Dále jsme se při úpravách produktových stránek zaměřili na zákazníky. V popisku by neměly chybět informace o zboží a nákupu, které jsou pro zákazníka důležité. Jedná se například o způsob dopravy, rychlost odeslání zboží a možnosti kontaktování prodejce.

U produktů jsme uvedli také odpovědi nejčastější dotazy zákazníků. V případě H2Ocool se jednalo například o informace ohledně použití a složení produktů.

Navštívit eshop

Bez kódu aneb Pobo Page Builder

Pobo je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky. Jednoduše a bez znalostí HTML a CSS jazyka. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout mnohem více informací o produktu. Usnadníte výběr zboží a e-shopu zároveň pomůžete v organickém vyhledávání a celkovém online marketingu.

Editor Pobo se za vás postará o všechno - HTML, styly, responzivní zobrazení, díky kterému web pozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje, i rychlé načtení. Velkou výhodou jsou také tzv. sdílené popisky. Ty nám pomohly tento test nastavit zhruba za 3 hodiny práce.

Nastavení A/B testu Google Optimize

Pro testování e-shopu jsme využili Google Optimize, který umí rozdělit návštěvnost rovnoměrně: 50 % vs. 50 %. Nástroj slouží k jednotlivému testování a vyhodnocování, které můžete přehledně vidět v Google Analytics.

Test byl nastaven následovně.

Kdokoliv, kdo přišel na e-shop H2Ocool, dostal označení A nebo B a byl zařazen pro měření do jedné z těchto dvou skupin.

Jednomu uživateli se zobrazil starý popisek a druhému nový vytvořený přes Pobo Page Builder.

google

Sdílené popisky = 20 minut práce

sdílené popisky pobo.cz

Neváhejte nás kontaktovat

Máte dotaz? Potřebujete poradit? Napište nám, rádi si popovídáme s každým.

Odpovídáme co nejrychleji, téměř nonstop
Nebojte
voláme zpátky