Jak jsme zvýšili tržby e-shopu AkčníTrička.cz

V této krátké případové studii si ukážeme, jak může i malá úprava vzhledu produktových stránek mít velký vliv na zvýšení tržeb e-shopu.

Stránky nejprodávanějších produktů e-shopu AkčníTrička.cz jsme upravili pomocí nástroje Pobo Page Builder a poté spustili A/B testování. Ukážeme Vám, jak jsme postupovali a jaké výsledky testování přineslo.

Konkurenční výhoda?

AkčníTrička.cz je zavedený český e-shop prodávající trička a mikiny s potisky.

První krok spočíval ve stanovení konkurenčních výhod e-shopu. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? V čem e-shop vyniká nad konkurencí?

V případě e-shopu AkčníTrička.cz jsme zvolili tyto konkurenční výhody:

Výsledky A/B

A jak testování dopadlo? Díky přidání informací o dopravě a vrácení zboží, konkurenčních výhod e-shopu a odpovědí na nejčastější otázky zákazníků do produktových stránek přes Pobo Page Builder jsme docílili:

Zvýšení počtu dokončených objednávek o 22 %

Před

Po

Vylepšená podoba zahrnuje přidání informace o vlastní dopravě a možnostech komunikace s prodejcem.

Podrobnosti o testování

Shromážděné návštěvy 7 669
Rozdíl v konverzním poměru 0,66 %
Rozdíl objednávek 27
graf

Co zákazníky zajímá?

Dále jsme se při úpravách produktových stránek zaměřili na zákazníky. V popisku by neměly chybět informace o zboží a nákupu, které jsou pro zákazníka důležité. Jedná se například o: způsob dopravy, možnost vrácení zboží, informace o tom, kde bylo zboží vyrobeno.

U produktů jsme uvedli také odpovědi nejčastější dotazy zákazníků. V případě triček to je například návod, jak vybrat správnou velikost.

Navštívit eshop

Bez kódu aneb Pobo Page Builder

Pobo je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky. Jednoduše a bez znalostí HTML a CSS jazyka. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout mnohem více informací o produktu. Usnadníte výběr zboží a e-shopu zároveň pomůžete v organickém vyhledávání a celkovém online marketingu.

Editor Pobo se za vás postará o všechno - HTML, styly, responzivní zobrazení, díky kterému web pozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje, i rychlé načtení. Velkou výhodou jsou také tzv. sdílené popisky. Ty nám pomohly tento test nastavit zhruba za 3 hodiny práce.

Nastavení A/B testu Google Optimize

Pro testování e-shopu jsme využili Google Optimize, jež umí rozdělit návštěvnost rovnoměrně. 50 % vs. 50 %. Nástroj slouží k jednotlivému testování a vyhodnocování, které můžete přehledně vidět v Google Analytics.

Kdokoliv, kdo přišel na e-shop AkčníTrička.cz, dostal označení A nebo B a byl zařazen pro měření do jedné z těchto dvou skupin.

Jednomu uživateli se zobrazil starý popisek a druhému nový vytvořený přes Pobo Page Builder.

google

Sdílené popisky = 20 minut práce

sdílené popisky pobo.cz

Neváhejte nás kontaktovat

Máte dotaz? Potřebujete poradit? Napište nám, rádi si popovídáme s každým.

Odpovídáme co nejrychleji, téměř nonstop
Nebojte
voláme zpátky