Informace k plánované odstávce od 25.12. do 28.12.2024

Vytvoření vzhledu popisků

Jak stylovat popisky s pomocí Pobo Designer 1.0?

Vzhled popisků je možné zcela individuálně přizpůsobit vzhledu e-shopu. Ukážeme si krok po kroku, jak vzhled vytvořit v nástroji Pobo Designer.

Upozornění: Pobo designer funguje již pouze na starší verzi Legacy. Momentálně pro vás vyvíjíme lepší řešení. 

Jak funguje Pobo Designer

Do Pobo Page Builder jsme přidali nástroj nazvaný Pobo Designer, jehož cílem je umožnit individuální vzhled popisků zcela bez znalosti stylů (CSS) a HTML. Výhodou Pobo Designeru je ta, že udržuje stejný vzhled napříč všemi popisky. úprava probíhá živě na e-shopu a v neposlední řadě je nezávislý na šabloně e-shopu. 

Co si v Pobo Designer si můžete upravit

  1. Velikost, odsazení, barvu a řádkování nadpisů druhé i třetí úrovně, odstavců, tabulek, seznamy 
  2.  Rozestupy mezi widgety
  3.  Detailní ostylování widgetů 

Vytváříme první vzhled

V administraci klikneme v horním menu na odkaz Vzhled popisků, následně se nám zobrazí stránka s tlačítkem pro vytvoření vzhledu na míru.

Následně se nám otevře modální okno, ve kterém vložíme název šablony a zvolíme produkt, na kterém si Pobo Designer nastaví vzhled a promítne ho následně do všech produktů.

Po uložení se spustí proces, který probíhá přibližně jednu minutu. Po této době se zobrazí informační zpráva, pod které je tlačítko Upravit pomocí průvodce, na které klikneme. 

Úprava vzhledu na e-shopu

Po otevření průvodce se otevře Váš e-shop s postranním panelem, ve kterém si upravíme vzhled popisků. Máme na výběr mezi typografií (nadpisy, text, tabulky, odrážky, ...) a samotnými widgety. U typografie můžeme upravit velikosti písmen, odsazení, barvy, řádkování,... u widgetů lze upravit totožné atributy včetně horní a dolní odsazení widgetů. 

Po dokončení všech úprav vzhled v panelu změny uložíme.

Opětovná úprava vzhledu

Potřebujeme-li opětně upravit již vytvořený vzhled, stačí v přehledu šablon kliknout na tlačítko Spustit živou úpravu vzhledu. Následně se opět spustí úloha a upravíme vzhled.